Môj blog



Certifikáty na stenách

Dobrým nápovedným znakom, že ste v kvalitnom autoservise môžu byť certifikáty o absolvovaní rôznych odborných a homologačných školení. Tie svedčia o tom, že mechanici sa vzdelávajú a pracujú na sebe. V súčasnej dobe rýchleho rozvoja technológií opráv je to viac menej nevyhnutnosťou.

Zverejnený cenník

V prijímacej kancelárii by mal byť na stene alebo na pulte viditeľný cenník služieb a reklamačný poriadok. Mal by obsahovať hodinovú sadzbu alebo sadzby za služby (výmena brzdových doštičiek, výmena oleja, a pod.) Vždy si nechajte vypočítať predpokladanú cenu opravy písomne. Prípadný nárast ceny nesmie presiahnuť 10%. Ak sa ocitnete v servise, kde takýto cenník absentuje, tak s veľkou pravdepodobnosťou nie ste v dobrom autoservise v Nitre.

Zákazkový list samozrejmosťou

Spýtajte sa či vám k oprave vystavia zákazkový list, na ktorom by mala byť minimálne vaša adresa, značka a špz auta, stav tachometra a paliva, výpis porúch, predpokladaná cena opravy aj termín dokončenia opravy. Pri platení si žiadajte daňový doklad s rozpísanými položkami menených dielov (pre prípad uplatnenia záruky) a cenou za prácu.

Opraviť, nie vymeniť

Dnes je bežnou praxou, že sa poškodené diely okamžite menia. V nekvalitnom servise vám navrhnú výmenu dielu, hoci to vedia behom pár minút opraviť. Je jasné, že servisy zarábajú na náhradných dieloch a práci, no dobrý autoservis v Nitre si chce udržať zákazníkov spokojných. Preto uprednostnite servis, kde vám budú chcieť diely opraviť, nie vymeniť.

Nie je nič horšie, ako keď zveríte svoje auto do rúk automechanikov v pochybnom autoservise. Dajte si záležať na nájdení kvalitného autoservisu.

© 2016 Jozef Lukáč. Hlavné námestie 5, Bratislava, 811 01
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky